Former Cruiserweight Champion Arrested

News

According to Mexico’s El Mexicano newspaper, WWE Smackdown Superstar Psicosis (real name Dionicio Castellanos, and known as
“El Nicho” in Mexico) was arrested on Monday after he stole a car (pistol-whipping the car’s owner with a toy gun hidden under a towel after a request to borrow the car was turned down) and then crashed it into several other vehicles.

An excerpt from the story:

A las 10:25 de este lunes los agentes Alfonso Almaraz y Carlos Peraza Gerardo, fueron interceptados por Alejandro Valencia Ramírez de 23 años y residente de la colonia Lucio Blanco, para denunciar que momentos antes, había sido abordado por un sujeto que lo golpeó llevándose su auto marca Mitsubishi color negro, dándose a la fuga.

Dijo que primero le pidió las llaves de su carro asegurando que más tarde se lo regresaría, pero como se negó, entonces lo encañonó con un arma que traía cubierta con una toalla blanca misma con la que le propició un fuerte golpe en la cara provocándole una hemorragia en la boca …

… Y es que de inmediato, con la ayuda de las unidades 3269, M7, 3589 y 3286 se pudo asegurar al sujeto que se identificó como Dionisio Castellanos Torres de 35 años de edad, es residente de Playas de Tijuana y se desempeña como luchador.

Psicosis hasn’t been seen on WWE television in quite some time, since The Mexicools (his team with the released Juventud Guerrera and RAW’s Super Crazy) broke up, and WWE had no plans to bring him back to TV in the near future. You can read the full story here.

Matthew Michaels is editor emeritus of Pulse Wrestling, and has been since the site launched.